Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poruke predaka - Problemski priručnik hrvatske povijesti za drugi razred gimnazije (CROSBI ID 245)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Rendić-Miočević, Ivo Poruke predaka - Problemski priručnik hrvatske povijesti za drugi razred gimnazije. Zagreb: Profil, 1999

Podaci o odgovornosti

Rendić-Miočević, Ivo

hrvatski

Poruke predaka - Problemski priručnik hrvatske povijesti za drugi razred gimnazije

Znanstvene probleme u nastavi povijesti valja rješavati na dvije razine: pedagoško - didaktičkoj i historiografskoj. Problemski priručnik je pripreman u prošloj godini istraživanja i usavršavan je u kliničkom ispitivanju. Ove školske godine, pošto je tiskan, ispitan je u nastavnoj situaciji. Priručnik obuhvaća hrvatsku povijest od 1527., a pisan je na temelju najnovije hrvatske historiografije. Temeljna postavka "inovirane" strukture gradiva priručnika je potreba da se proučava društveni prostor, društvena zajednica i pojedinačni pripadnik zajednice (T. Raukar). U strukturu priručnika ukljulčena je tematika raznih znanosti (sociologija, etnopsihologija, geografija, povijest umjetnosti i dr.), a kliničkim ispitivanjem ustanovljeno je da učenici priručnik dobro prihvaćaju i da gradivo djelotvorno savladavaju u malom broju sati. Testiranjem u većim grupama (razredima) dokazano je da se gradivo priručnika može naučiti kvalitetnije nego u tradicionalnoj nastavi i to u manjem broju sati. Anketom je ustanovljeno da učenici problemski priručnik prihvaćaju bolje nego klasičan udžbenik, a osim toga poslije završetka rada s problemskim priručnikom anketom su ustanovljene izmjene stavova učenika prema nastavi povijesti.

problemski priručnik;

nije evidentirano

engleski

The Messages of Ancestors - The Problem-Solving Manual od Croatian History for the Second Class of Secondary School

nije evidentirano

problem solving manual;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Profil

1999.

953-200-071-2

84

objavljeno

Povezanost rada






Pedagogija