O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika (CROSBI ID 510705)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čurković Kalebić, Sanja
hrvatski
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika
Rezultati interakcijske analize u nastavi engleskog a kao stranog jezika pokazuju da učenici vrše nekoliko govornih funkcija koje su različite po učestalosti. Odgovaranje je najčešća funkcija, tj. više od 2/3 učenikovih iskaza može se klasificirati kao odgovor na sugovornikov poticaj. Ova činjenica nas je potaknula na daljnju analizu učenikovih odgovora. Prvi cilj analize bio je otkriti osnovne značajke učenikovih odgovora s obzirom na oblik i strukturu. Drugi cilj je opis učenikovih odgovora s obzirom na vrstu obavijesti koju sadrže i vrstu poticaja kojom je potaknuta učenikova verbalna produkcija. Rezultati provedenih analiza daju nam spoznaje o govornim strategijama kojima učenici pribjegavaju u promatranoj govornoj situaciji. Dobiveni rezultati nas upućuju na zaključak da vrsta komunikacijske aktivnosti i vrsta poticaja u velikoj mjeri određuju prirodu učenikovih odgovora. U zaključnom dijelu rada govori se o mogućim implikacijama ovog istraživanja za nastavnu praksu.
učenje engleskog jezika ; govor učenika ; učenikovi odgovori ; struktura odgovora ; vrsta obavijesti
nije evidentirano
engleski
On learner talk in the E.F.L. classroom
nije evidentirano
foreign language learning ; learner talk ; learners' replies ; structure od replies ; kind of information
nije evidentirano
Podaci o prilogu
65-76.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća
Stolac, Diana
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Rijeka, Hrvatska