Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 214665

O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika


Čurković Kalebić, Sanja
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana (ur.).
Zagreb-Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2002. str. 65-76 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 214665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika
(On learner talk in the E.F.L. classroom)

Autori
Čurković Kalebić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana - Zagreb-Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2002, 65-76

Skup
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16-17. 05. 2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenje engleskog jezika ; govor učenika ; učenikovi odgovori ; struktura odgovora ; vrsta obavijesti
(foreign language learning ; learner talk ; learners' replies ; structure od replies ; kind of information)

Sažetak
Rezultati interakcijske analize u nastavi engleskog a kao stranog jezika pokazuju da učenici vrše nekoliko govornih funkcija koje su različite po učestalosti. Odgovaranje je najčešća funkcija, tj. više od 2/3 učenikovih iskaza može se klasificirati kao odgovor na sugovornikov poticaj. Ova činjenica nas je potaknula na daljnju analizu učenikovih odgovora. Prvi cilj analize bio je otkriti osnovne značajke učenikovih odgovora s obzirom na oblik i strukturu. Drugi cilj je opis učenikovih odgovora s obzirom na vrstu obavijesti koju sadrže i vrstu poticaja kojom je potaknuta učenikova verbalna produkcija. Rezultati provedenih analiza daju nam spoznaje o govornim strategijama kojima učenici pribjegavaju u promatranoj govornoj situaciji. Dobiveni rezultati nas upućuju na zaključak da vrsta komunikacijske aktivnosti i vrsta poticaja u velikoj mjeri određuju prirodu učenikovih odgovora. U zaključnom dijelu rada govori se o mogućim implikacijama ovog istraživanja za nastavnu praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070010

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Sanja Čurković-Kalebić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Čurković Kalebić, Sanja
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana (ur.).
Zagreb-Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2002. str. 65-76 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čurković Kalebić, S. (2002) O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika. U: Stolac, D. (ur.)Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća.
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c} Kalebi\'{c}, S.}, editor = {Stolac, D.}, year = {2002}, pages = {65-76}, keywords = {u\v{c}enje engleskog jezika, govor u\v{c}enika, u\v{c}enikovi odgovori, struktura odgovora, vrsta obavijesti}, title = {O u\v{c}enikovu govoru u nastavi stranih jezika}, keyword = {u\v{c}enje engleskog jezika, govor u\v{c}enika, u\v{c}enikovi odgovori, struktura odgovora, vrsta obavijesti}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c} Kalebi\'{c}, S.}, editor = {Stolac, D.}, year = {2002}, pages = {65-76}, keywords = {foreign language learning, learner talk, learners' replies, structure od replies, kind of information}, title = {On learner talk in the E.F.L. classroom}, keyword = {foreign language learning, learner talk, learners' replies, structure od replies, kind of information}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font