Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju (CROSBI ID 117290)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Batarelo, Ivana
hrvatski
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
Problematika stvarne dostupnosti tehnologije sve više ustupa mjesto pitanjima djelotvornog korištenja tehnologije u radu s učenicima različitih sposobnosti. Provedene studije ukazuju da su programi za obradu teksta, digitalni riječnici, opcija govornog izlaza na računalima, te programski paketi za prepoznavanje govora, otvaraju nove mogućnosti u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Primjer iz američke srednjoškolske prakse može poslužiti kao ogledni primjer kreativnog i uspješnog korištenja računalnih programa u radu s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju. U prilogu su dane i rubrike za praćenja napredovanja pismenog izričaja učenika, te popis računalnih programa za poticanje čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku, te na engleskom jeziku.
obrazovna tehnologija; računalni programi za pisanje; specifične teškoće u učenju
nije evidentirano
engleski
Reading and writing facilitation for students with learning disabilities
nije evidentirano
educational technology; learning disabilities; writing software
nije evidentirano