Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju (CROSBI ID 117290)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Batarelo, Ivana Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1; 103-116.-x

Podaci o odgovornosti

Batarelo, Ivana

hrvatski

Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju

Problematika stvarne dostupnosti tehnologije sve više ustupa mjesto pitanjima djelotvornog korištenja tehnologije u radu s učenicima različitih sposobnosti. Provedene studije ukazuju da su programi za obradu teksta, digitalni riječnici, opcija govornog izlaza na računalima, te programski paketi za prepoznavanje govora, otvaraju nove mogućnosti u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Primjer iz američke srednjoškolske prakse može poslužiti kao ogledni primjer kreativnog i uspješnog korištenja računalnih programa u radu s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju. U prilogu su dane i rubrike za praćenja napredovanja pismenog izričaja učenika, te popis računalnih programa za poticanje čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku, te na engleskom jeziku.

obrazovna tehnologija; računalni programi za pisanje; specifične teškoće u učenju

nije evidentirano

engleski

Reading and writing facilitation for students with learning disabilities

nije evidentirano

educational technology; learning disabilities; writing software

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2005.

103-116.-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija