Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Classic versus virtual approach to electronic measurements teaching - challenges and prospects (CROSBI ID 510608)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cmuk, Drago ; Malarić, Roman ; Jurčević, Marko Classic versus virtual approach to electronic measurements teaching - challenges and prospects // Proceedings of the 19th International Metrology Symposium / Boršić, Mladen ; Ilić, Damir ; Jurčević Marko (ur.). Zagreb: Mjeriteljsko savjetovalište d.o.o., 2005. str. 46-49-x

Podaci o odgovornosti

Cmuk, Drago ; Malarić, Roman ; Jurčević, Marko

engleski

Classic versus virtual approach to electronic measurements teaching - challenges and prospects

The paper discusses the problem of transferring knowledge to the students of undergraduate electrical measurement courses. Widespread use of the internet offers new possibilities to the universities. The classic approach in developing a laboratory is surpassed by virtual including simulations and remote laboratories. Each approach has its advantages and drawbacks.

Classis and virtual laboratory; teaching; distance learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

46-49-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Boršić, Mladen ; Ilić, Damir ; Jurčević Marko

Zagreb: Mjeriteljsko savjetovalište d.o.o.

Podaci o skupu

MS2005 - 19th International Metrology Symposium

predavanje

26.09.2005-28.09.2005

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo, Pedagogija