Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike (CROSBI ID 510606)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka ; Mandić, Magda Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike. 2003

Podaci o odgovornosti

Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka ; Mandić, Magda

hrvatski

Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike

Bolonjska deklaracija predstavlja ključni dokument i prekretnicu u razvoju visokog obrazovanja u Europi. Zemlje potpisnice među kojima je i Hrvatska obvezale su se pristupiti zajedničkoj reformi strukture sustava visokog obrazovanja. Cilj je stvaranje europskog prostora za visoko obrazovanje u kojemu će stupnjevi obrazovanja biti međusobno usporedivi. To će se postići uvođenjem dodiplomskog i poslijediplomskog studija u svim zemljama, s tim da se prvi stupnjevi stječu nakon najmanje 3 godine. Bolonjska deklaracija nas obvezuje da i mi uskladimo svoje programe i stvorimo nove curriculume svih studija, pa tako i studija fizike. U radu će biti prikazan jedinstveni probni model SR Njemačke konsekutivnog obrazovanja nastavnika sa stupnjevima "Bachelor" i "Master", koji je pokušaj prilagodbe na Bolonjsku deklaraciju.

Bolonjska deklaracija; novi kurikulum; jedinstveni probni model

nije evidentirano

engleski

Physics teacher education - presentation one possible model

nije evidentirano

Bologna declaration; new curriculum; integrated test model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Četvrti znanstveni sastanak HFD-a

poster

13.11.2003-15.11.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika