Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji (CROSBI ID 117221)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Marković, Suzana
hrvatski
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji
U radu se prikazuju rezultati kvalitativne primjene SERVQUAL modela (Parasuraman et al., 1988) u hotelskoj industriji. Istraživanje je provedeno u svibnju 2002. godine, na prigodnom uzorku od devet menadžera hotelima Opatijske rivijere. U ispitivanju menadžera koristila su se dva strukturirana i jedan polustrukturirani SERVQUAL upitnik. Cilj ovog eksplorativnog istraživanja bio je: (a) ispitati kako menadžeri ocjenjuju karakteristike hotelskih usluga, tj. koje dimenzije kvalitete usluga smatraju najvažnjijim, (b) izmijeriti percepciju menadžera o kvaliteti usluga u hotelu općenito i o procesima unutar hotela, (c) saznati da li postoje jazovi u internoj kvaliteti usluga u hotelu, te (d) dobiti uvid u probleme hotelske prakse i postizanje boljeg razumijevanja pojava, situacija i događaja, što sve olakšava i pomaže u rješavanju problema. Rezultati istraživanja pokazali su da menadžeri pridaju najveću važnost izgledu hotelskih objekata, hotelske opreme, hotelskog osoblja i promotivnog materijala, dok najmanje važnim smatraju susretljivost hotelskog osoblja. Na temelju prethodno rečenog, dolazi se do zaključka da hotelski menadžeri ne poznaju dobro očekivanja i percepciju hotelskih gostiju.
kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija
nije evidentirano
engleski
Qualitative Applications of the SERVQUAL Model in the Hotel Industry
nije evidentirano
Service Quality; Measurement; SERVQUAL; Hotel Industry
nije evidentirano