Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje (CROSBI ID 117208)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Marković, Suzana Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 47-67

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana

hrvatski

Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje

Istraživanje znanstvenih i stručnih radova stranih autora svjedoče o rastućem zanimanju za proučavanje koncepta kvalitete (Quality), upravljanje potpunom kvalitetom (Total Quality Management), kvalitete usluga (Service Quality) i zadovoljstvo klijenta (Customer Satisfaction), za razliku od domaćih autora, koji vrlo rijetko ili samo s nekoliko aspekata proučavaju ove koncepte. U svojoj težnji za poboljšanjem kvalitete hotelskih usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju, hotelski menadžeri često nailaze na problem mjerenja kvalitete usluga. Stoga je cilj ovog istraživanja detaljno objasniti koncept kvalitete usluga, te koncept mjerenja kvalitete usluga. Osim toga, u radu se opisuje i SERVQUAL ljestvica mjerenja (Parasuraman, Zeithaml, Berry, 1985, 1988, 1991), kao i ostale ljestvice mjerenja koje se najčešće koriste u mjerenju kvalitete usluga u hotelskoj industriji.

kvaliteta; kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija

nije evidentirano

engleski

Service Quality in the Hotel Industry : Concepts and Measirement

nije evidentirano

quality; service quality; measurement; SERVQUAL; hotel industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2005.

47-67

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost