Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povezanost agresivnosti i sociometrijskog statusa srednjoškolaca (CROSBI ID 342221)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rajhvajn, Linda Povezanost agresivnosti i sociometrijskog statusa srednjoškolaca / Kamenov, Željka (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2004

Podaci o odgovornosti

Rajhvajn, Linda

Kamenov, Željka

hrvatski

Povezanost agresivnosti i sociometrijskog statusa srednjoškolaca

Kako se većina dosadašnjih istraživanja usmjerila na povezanost agresije i socijalnog statusa u osnovnoškolskoj i predškolskoj dobi, cilj našeg istraživanja bio je provjeriti koliko je agresivnost adolescenata povezana s njihovim sociometrijskim statusom i emocionalnim odnosom prema vršnjacima. U tu svrhu, provjeravali smo dva problema – postoji li povezanost agresivnog ponašanja sa sociometrijskim statusom i s emocionalnim odnosom srednjoškolaca te postoji li spolna razlika u toj povezanosti. Sudionici ovog istraživanja bili su učenici drugih razreda srednjih stručnih škola grada Zagreba (Škole za tekstil, kožu i dizajn, Strojarske tehničke škole Fausta Vrančića te Ugostiteljsko-turističkog učilišta). Kako bismo provjerili agresivnost sudionika, koristili smo Upitnik agresivnosti A-87, dok smo njihov sociometrijski status i emocionalni odnos mjerili tehnikom skalne procjene. Dobiveni rezultati su pokazali kako nema statistički značajne povezanosti između agresivnosti i sociometrijskog statusa u razdoblju adolescencije, dok su rezultati potvrdili nisku negativnu povezanost između agresivnosti i emocionalnog odnosa. Što se tiče spolnih razlika, potvrđeno je kako mladići koji više izražavaju svoju agresiju imaju negativniji emocionalni odnos prema svojim vršnjacima, dok se agresivno ponašanje djevojaka nije pokazalo povezanim s njihovim emocionalnim odnosom.

agresivnost; agresivno ponašanje; sociometrijski status; emocionalni odnos

nije evidentirano

engleski

Relation between high-school students' aggressiveness and sociometric status

nije evidentirano

aggressiveness; aggressive behavior; sociometric status

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

22.12.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija