Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vidno i slušno pamćenje teksta (CROSBI ID 510466)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dobrić, Arnalda ; Vlašić, Jelena Vidno i slušno pamćenje teksta // 19. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Jezik i mediji : jedan jezik : više svjetova: knjižica sažetaka = 19th Scientific Conference with International Participation Language and the media : one language: many worlds : book of abstracts / Granić, Jagoda (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005

Podaci o odgovornosti

Dobrić, Arnalda ; Vlašić, Jelena

hrvatski

Vidno i slušno pamćenje teksta

U istraživanju o uspješnosti pamćenja pročitanog i odslušanog teksta sudjelovale su studentice fonetike. Uspješnost pamćenja podataka ispitivana je testovima o pročitanom i odslušanom tekstu s vremenskim odmakom od pet minuta, tjedan dana te dva i četiri tjedna nakon nakon izlaganja stimulusu. Budući da se vidnim kanalom informacije primaju i vremenski i prostorno, a slušnim samo vremenski, istražuje se znači li dvostruko enkodiranje i bolje pamćenje.

vizualno pamćenje; slušno pamćenje

nije evidentirano

engleski

Visual and auditory memorizing of the text

nije evidentirano

visual memorizing; auditory memorizing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

19. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Jezik i mediji : jedan jezik : više svjetova: knjižica sažetaka = 19th Scientific Conference with International Participation Language and the media : one language: many worlds : book of abstracts

Granić, Jagoda

Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

953-96391-7-4

Podaci o skupu

Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Jezik i mediji (19 ; 2005)

predavanje

19.05.2005-21.05.2005

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija