Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213419

Komuniciram, dakle (ne) učim?


Pavičić, Višnja; Bagarić, Vesna
Komuniciram, dakle (ne) učim? // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb, Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2005. str. 375-392 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Komuniciram, dakle (ne) učim?
(I communicate, therefore I (do not) learn)

Autori
Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb, Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 2005, 375-392

Skup
Jezik u društvenoj interakciji

Mjesto i datum
Opatija, 16-17.05.2003.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Strategije učenja; komunikacijske strategije; učenje stranih jezika
(Learning strategies; communication strategies; foreign language learning)

Sažetak
U metodičkim krugovima česte su rasprave o terminološkom i definicijskom razgraničenju komunikacijskih od strategija učenja. Osnovni kriterij razlikovanja je učenikova namjera s kojom primjenjuje određenu strategiju: ako prenosi poruku koristi se komunikacijskom, a ako uči, strategijom učenja. Znači li to da učenik ne uči dok komunicira? Ovaj članak raspravlja o tom problemu na primjeru učenja stranih jezika u osnovnoj školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb