Komuniciram, dakle (ne) učim? (CROSBI ID 510437)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna
hrvatski
Komuniciram, dakle (ne) učim?
U metodičkim krugovima česte su rasprave o terminološkom i definicijskom razgraničenju komunikacijskih od strategija učenja. Osnovni kriterij razlikovanja je učenikova namjera s kojom primjenjuje određenu strategiju: ako prenosi poruku koristi se komunikacijskom, a ako uči, strategijom učenja. Znači li to da učenik ne uči dok komunicira? Ovaj članak raspravlja o tom problemu na primjeru učenja stranih jezika u osnovnoj školi.
strategije učenja; komunikacijske strategije; učenje stranih jezika
nije evidentirano
engleski
I communicate, therefore I (do not) learn
nije evidentirano
learning strategies; communication strategies; foreign language learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
375-392-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jezik u društvenoj interakciji
Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B.
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Jezik u društvenoj interakciji
predavanje
16.05.2005-17.05.2005
Opatija, Hrvatska