Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213368

Jednostavna i kompleksna gramatička pravila u učenju i poučavanju stranih jezika.


Bagarić, Vesna
Jednostavna i kompleksna gramatička pravila u učenju i poučavanju stranih jezika. // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb-Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku i Graftrade, 2004. str. 7-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


Naslov
Jednostavna i kompleksna gramatička pravila u učenju i poučavanju stranih jezika.
(Simple and complex grammatical rules in learning foreign languages)

Autori
Bagarić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb-Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku i Graftrade, 2004, 7-22

Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17-18.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Gramatička pravila; implicitno i eksplicitno učenje i poučavanje
(Grammatical rules; implicit and explicit learning and teaching)

Sažetak
Jedna od važnijih tema u raspravama o implicitnom i / ili eksplicitnom učenju i poučavanju stranih jezika jest pristup gramatičkom pravilu. Ta tema se, do sada, uglavnom razmatrala u okviru dva pitanja: prvo, je li potrebno dati učenicima gramatičko pravilo, i drugo, trebaju li učenici znati gramatičko pravilo. U novije se vrijeme pozornost istraživača s navedena dva problema preusmjerila na problem razlikovanja jednostavnih od kompleksnih gramatičkih pravila. U radu se predstavlja dio preliminarnoga istraživanja o jednostavnim i kompleksnim gramatičkim pravilima engleskoga i njemačkoga jezika. U metodološkom smislu je kao osnovni kriterij za razgraničenje jednostavnih od kompleksnih gramatičkih pravila uzet stupanj verbalizacije pojedinoga gramatičkoga pravila. U zaključku se razmatraju implikacije rezultata istraživanja na nastavu gramatike engleskog i njemačkog jezika kao stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)