Stupanj zadovoljstva roditelja bolničkom skrbi djece (CROSBI ID 117147)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Baraban, Dunja ; Mandić, Zlatko ; Majdandžić, Mila
hrvatski
Stupanj zadovoljstva roditelja bolničkom skrbi djece
Potaknuti promjenama za humanizacijom bolničkog liječenja djece, pokušali smo procijeniti zadovoljstvo roditelja bolničkom skrbi djece i činitelje koji prema njihovom mišljenju olakšavaju, odnosno otežavaju djeci boravak u bolnici. Provedeno je anonimno anketiranje roditelja hospitalizirane djece na Odjelu za dječje bolesti Kliničke bolnice Osijek. Anketa je sadržavala osma pitanja: pet pitanja bila su procjene zadovoljstva od 1 (najniža ocjena) do 5 (najviša ocjena) s bolničkom skrbi u cjelini, skrbi medicinskih sestara, liječnika, rada nezdravstvenog osoblja i rada Igraonice. Ostala pitanja bila su: što je dijete plašilo u bolnici, što mu je olakšalo boravak i što mu se moglo svidjeti. Na anketu je odgovorilo 245 roditelja. Sudjelovali su većinom roditelji vrlo zadovoljni bolničkom skrbi. Prema zastupljenosti odgovora, dijete u bolnici najviše plaše postupci dijagnostike i liječenja, najlakše mu je kad su roditelji uz njega, a najviše mu se sviđaju mogućnosti igre i društvo druge djece. Uvažavanje psiholoških potreba djeteta koje se liječi u bolnici i njegovih roditelja može odrediti njihovo zadovoljstvo i kakvoću bolničke skrbi. Stoga je i dalje potrebna psihološka pomoć bolesniku kod postupaka dijagnostike i liečenja, ublažavanje boli, liberalizacija boravka roditelja uz dijete u bolnici i organiziranje aktivnosti za bolesnike slične onima u svakodnevnom životu. Anketiranje bolesnika(roditelja) u bolnici ima metodološke nedostatke zbog kojih ispitivanje kakvoće zdravstvene skrbi što ih provodi zdravstvena ustanova mogu dati pristrane odgovore.
dijete; hospitalizirano; roditelji-psihologija; zadovoljstvo korisnika zdravstvene zaštite; bolnice; pedijatrijske
nije evidentirano
engleski
Parents' level of satisfaction with paediatric hospital care
nije evidentirano
child; hospitalized; parents-psychology; consumer satisfaction; hospitals; pediatric
nije evidentirano