Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Svjesnost i učenje (stranog) jezika (CROSBI ID 117143)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bagarić, Vesna Svjesnost i učenje (stranog) jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 34 (2005), 1; 7-19-x

Podaci o odgovornosti

Bagarić, Vesna

hrvatski

Svjesnost i učenje (stranog) jezika

Pitanje značenja i uloge svjesnosti u procesu učenja i usvajanja (stranog) jezika jedno je od ključnih pitanja na koje teoretičari nastave (stranih) jezika već desetljećima pokušavaju naći odgovor u empirijskim istraživanjima. U tom pogledu u zadnjih je desetak godina postignut značajan napredak. Naime, mnoge studije potvrđuju pozitivan utjecaj postojanja svjesnosti o jeziku kod učenika i/ili načina poučavanja usmjerenog na aktiviranje svjesnosti o jezičnim fenomenima na uspjeh u učenju jezika (npr. Green i Hecht, 1992 ; Fotos, 1993 ; De Keyser, 1994, 1995 ; Schmidt, 1994, 1995 ; Leow, 1997, 2000 ; Bagarić, 2001 itd.). Cilj ovoga rada je dati kratki pregled stavova i diskusija vezanih uz navedeno pitanje. Namjera nam je nastavnicima (stranoga) jezika pružiti svojevrsnu orijentaciju u njihovim razmišljanjima o tome što se pod pojmom svjesnosti zapravo misli, zašto je svjesnost važna u učenju (stranoga) jezika i zašto ju je, i u kojoj mjeri, potrebno poticati.

jezična svjesnost; implicitno i eksplicitno učenje/poučavanje/znanje

nije evidentirano

engleski

Awareness and (foreign)language learning

nije evidentirano

language awareness; implicit and explicit learning/teaching/knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (1)

2005.

7-19-x

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija