Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213228

Svjesnost i učenje (stranog) jezika


Bagarić, Vesna
Svjesnost i učenje (stranog) jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2005), 1; 7-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Svjesnost i učenje (stranog) jezika
(Awareness and (foreign)language learning)

Autori
Bagarić, Vesna

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 34 (2005), 1; 7-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Jezična svjesnost; implicitno i eksplicitno učenje/poučavanje/znanje
(Language awareness; implicit and explicit learning/teaching/knowledge)

Sažetak
Pitanje značenja i uloge svjesnosti u procesu učenja i usvajanja (stranog) jezika jedno je od ključnih pitanja na koje teoretičari nastave (stranih) jezika već desetljećima pokušavaju naći odgovor u empirijskim istraživanjima. U tom pogledu u zadnjih je desetak godina postignut značajan napredak. Naime, mnoge studije potvrđuju pozitivan utjecaj postojanja svjesnosti o jeziku kod učenika i/ili načina poučavanja usmjerenog na aktiviranje svjesnosti o jezičnim fenomenima na uspjeh u učenju jezika (npr. Green i Hecht, 1992 ; Fotos, 1993 ; De Keyser, 1994, 1995 ; Schmidt, 1994, 1995 ; Leow, 1997, 2000 ; Bagarić, 2001 itd.). Cilj ovoga rada je dati kratki pregled stavova i diskusija vezanih uz navedeno pitanje. Namjera nam je nastavnicima (stranoga) jezika pružiti svojevrsnu orijentaciju u njihovim razmišljanjima o tome što se pod pojmom svjesnosti zapravo misli, zašto je svjesnost važna u učenju (stranoga) jezika i zašto ju je, i u kojoj mjeri, potrebno poticati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts