Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci (CROSBI ID 342177)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Salkanović, Azra
Grbac, Bruno
hrvatski
Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci
Svrha rada je proučiti proces upravljanja Primorske banke te potražiti mogućnosti njegovog poboljšanja. Spoznato je da male banke moraju razviti druge oblike usluga i pristupa klijentima kako bi se oduprle velikim bankama. Savje malim bankama je povećati ulaganja u alternativne oblike distribucije, jer su tehnološke inovacije bitne za unapređenje poslovanja.
planiranje; implementacija; vrednovanje; marketing plan
nije evidentirano
engleski
Planning, Implementation and Evaluation of Marketing Plan in Primorska banka
nije evidentirano
Planning; Implementation; Evaluation; Marketing Plan
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
13.06.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka