Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci (CROSBI ID 342177)

Ocjenski rad | diplomski rad

Salkanović, Azra Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2005

Podaci o odgovornosti

Salkanović, Azra

Grbac, Bruno

hrvatski

Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci

Svrha rada je proučiti proces upravljanja Primorske banke te potražiti mogućnosti njegovog poboljšanja. Spoznato je da male banke moraju razviti druge oblike usluga i pristupa klijentima kako bi se oduprle velikim bankama. Savje malim bankama je povećati ulaganja u alternativne oblike distribucije, jer su tehnološke inovacije bitne za unapređenje poslovanja.

planiranje; implementacija; vrednovanje; marketing plan

nije evidentirano

engleski

Planning, Implementation and Evaluation of Marketing Plan in Primorska banka

nije evidentirano

Planning; Implementation; Evaluation; Marketing Plan

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

13.06.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija