Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Faktorska struktura ličnosti robne marke (CROSBI ID 342173)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sarilar, Marijana Faktorska struktura ličnosti robne marke / Milas, Goran (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2005

Podaci o odgovornosti

Sarilar, Marijana

Milas, Goran

hrvatski

Faktorska struktura ličnosti robne marke

Tekst se bavi faktorskom strukturom ličnosti marke u Hrvatskoj.

faktorska analiza; ličnost marke

NEDOSTAJE SAŽETAK. MOLIMO OPISATI SADRŽAJ RADA - DOPUNITI SA NEKOLIKO REČENICA.

engleski

Factor structure of the brand personality

nije evidentirano

factor analysis; brand personality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

13.07.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija