Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 212999

Faktorska struktura ličnosti robne marke


Sarilar, Marijana
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 212999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Faktorska struktura ličnosti robne marke
(Factor structure of the brand personality)

Autori
Sarilar, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2005

Stranica
53

Mentor
Milas, Goran

Ključne riječi
faktorska analiza; ličnost marke
(factor analysis; brand personality)

Sažetak
Tekst se bavi faktorskom strukturom ličnosti marke u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija

Napomena
NEDOSTAJE SAŽETAK. MOLIMO OPISATI SADRŽAJ RADA - DOPUNITI SA NEKOLIKO REČENICA.



POVEZANOST RADA


Projekti:
0194105

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Sarilar, Marijana
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Sarilar, M. (2005) 'Faktorska struktura ličnosti robne marke', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sarilar, M.}, year = {2005}, pages = {53}, keywords = {factor analysis, brand personality}, title = {Factor structure of the brand personality}, keyword = {factor analysis, brand personality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font