Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza (CROSBI ID 116949)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Petravić, Ana
hrvatski
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza
Kvantitativnom dijakronijskom analizom sadržaja istraženo je mjesto književnosti u hrvatskim udžbenicima njemačkog jezika za osnovnu školu od 1950. do 2000. godine, i to književni tekstovi, tekstovi o književnosti te autori i epohe. Uočljive su promjene u mjestu književnosti u dijakronijskom slijedu analiziranih udžbeničkih generacija. Razvojni trendovi na razini ukupnog udjela tekstova iz područja književnosti i udjela književnih tekstova upućuju na korelaciju s promjenama određenja mjesta književnosti u metodičko-didaktičkim koncepcijama analiziranog razdoblja.
književnost ; nastava njemačkog jezika ; udžbenici ; osnovna škola ; kvantitativna dijakronijska analiza sadržaja
nije evidentirano
engleski
The Status of Literature in German Language Textbooks - a Diacronic Quantitative Analysis
nije evidentirano
literature ; German language teaching ; textbooks primary school ; quantitative diacronic content analysis
nije evidentirano