Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza (CROSBI ID 116949)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Petravić, Ana Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza // Metodika, 5 (2004), 9; 173-185

Podaci o odgovornosti

Petravić, Ana

hrvatski

Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza

Kvantitativnom dijakronijskom analizom sadržaja istraženo je mjesto književnosti u hrvatskim udžbenicima njemačkog jezika za osnovnu školu od 1950. do 2000. godine, i to književni tekstovi, tekstovi o književnosti te autori i epohe. Uočljive su promjene u mjestu književnosti u dijakronijskom slijedu analiziranih udžbeničkih generacija. Razvojni trendovi na razini ukupnog udjela tekstova iz područja književnosti i udjela književnih tekstova upućuju na korelaciju s promjenama određenja mjesta književnosti u metodičko-didaktičkim koncepcijama analiziranog razdoblja.

književnost ; nastava njemačkog jezika ; udžbenici ; osnovna škola ; kvantitativna dijakronijska analiza sadržaja

nije evidentirano

engleski

The Status of Literature in German Language Textbooks - a Diacronic Quantitative Analysis

nije evidentirano

literature ; German language teaching ; textbooks primary school ; quantitative diacronic content analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (9)

2004.

173-185

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija