Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj (CROSBI ID 509681)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj // Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze / Resman, Metod ; Medveš, Zdenko (ur.). Kranjska Gora: Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije, 2005. str. 215.-222.-x

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

hrvatski

Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj

Rad je nastao u okviru znanstvenoistraživačkog projekta &laquo ; Daljnje obrazovanje odgajatelja i učitelja za okoliš&raquo ; , odobrenog od Ministarstva znanosti i tehnologije Republike Hrvatske 2002. godine. U radu se nastoje identificirati polazišta i pristupi u području obrazovanja za okoliš/održivi razvoj na jednom specifičnom području - profesionalnom razvoju predškolskih odgajatelja. Identificirana su mnogobrojna polazišta i pristupi, odnosno izazovi inicijalnom i permanentnom obrazovanju predškolskih odgajatelja za okoliš/održivi razvoj. Oba procesa ukazuju na modele koji promiču inovativni pristup u njihovu obrazovanju. Naime, nove modele obrazovanja za okoliš karakterizira inovativna fleksibilnost. U novim modelima, obrazovanje za okoliš koji se temelje na aktivnoj poziciji odgojno-obrazovnih djelatnika, kao subjekta sve više dobiva na važnosti. Širenje tih ili sličnih modela ovisi i o drugim polazištima i pristupima. Budućnost će pokazati u kojoj će mjeri pojedina polazišta i pristupi obrazovanju odgajatelja za okoliš/održivi razvoj biti šire prihvaćeni.

okoliš; održivi razvoj; opismenjivanje za održivi razvoj; odgojno-obrazovni djelatnici; odgajatelji predškolske djece; učitelji razredne nastave; inicijalno i permanentno opismenjivanje za okoliš/održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

STARTING POINTS AND APPROACHES IN ACQUIRING PRESCHOOL AND EARLY PRIMARY SCHOOL TEACHERS' LITERACY FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT

nije evidentirano

environment; sustainable development; acquiring literacy for sustainable develoment; educational participants; preschool teachers; early primary school teachers; initial and permanent acquiring literacy for environment / sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

215.-222.-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Resman, Metod ; Medveš, Zdenko

Kranjska Gora: Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije

Podaci o skupu

Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze

predavanje

01.04.2005-02.04.2005

Kranjska Gora, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija