Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj (CROSBI ID 116426)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Žiljak, Tihomir
hrvatski
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj
Nije nova činjenica da čovjek uči cijelog života u obrazovnim institucijama ili različitim socijalnim situacijama. Novost je sve važnije mjesto koje cjeloživotno učenje zauzima u javnim politikama. U ovom tekstu autor pokazuje kada i na kojim osnovama se oblikuju europske politike cjeloživotnog učenja te kako hrvatska obrazovna politika odgovara na ove suvremene izazove. Posebna pažnja posvećuje se Lisabonskom procesu i oblikovanju politike cjeloživotnog učenja u društvu temeljenom na znanju. Analizira se praćenje europskih trendova u Hrvatskoj te domaći pokušaji oblikovanja politike cjeloživotnog učenja.
cjeloživotno učenje; obrazovna politika; društvo utemeljeno na znanju
nije evidentirano
engleski
Lifelong learning policies in the European Union and Croatia
nije evidentirano
lifelong learning; educational policy; knowledge-based society
nije evidentirano