Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga popularnih i novih medija u jeziku globalnih tinejdžera (CROSBI ID 509410)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nikolić-Hoyt, Anja Uloga popularnih i novih medija u jeziku globalnih tinejdžera // 19. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Jezik i mediji : jedan jezik: više svjetova : zbornik = 19th Scientific Conference with International Participation Language and the media : one language: many worlds : proceedings / Granić, Jagoda (ur.). Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 495-502

Podaci o odgovornosti

Nikolić-Hoyt, Anja

hrvatski

Uloga popularnih i novih medija u jeziku globalnih tinejdžera

Djelovanjem popularnih medija, filmova, televizije i pop glazbe te popularizacijom novih medija engleski je danas prvi jezik potrošačke kulture i tinejdžerskog slenga. Znanje pak engleskih riječi više nije i ne mora biti plod učenja (znanja) engleskoga jezika.

popularni i novi mediji; globalni tinejdžeri

nije evidentirano

engleski

The Role of Popular and New Media in the Spreading of English Words in Croatian: The Language of Global Teenagers

nije evidentirano

Popular and New Media; Global Teenagers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

495-502.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Jezik i mediji: Jedan jezik - više svjetova

predavanje

01.01.2006-01.01.2006

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija