Uloga popularnih i novih medija u jeziku globalnih tinejdžera (CROSBI ID 509410)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikolić-Hoyt, Anja
hrvatski
Uloga popularnih i novih medija u jeziku globalnih tinejdžera
Djelovanjem popularnih medija, filmova, televizije i pop glazbe te popularizacijom novih medija engleski je danas prvi jezik potrošačke kulture i tinejdžerskog slenga. Znanje pak engleskih riječi više nije i ne mora biti plod učenja (znanja) engleskoga jezika.
popularni i novi mediji; globalni tinejdžeri
nije evidentirano
engleski
The Role of Popular and New Media in the Spreading of English Words in Croatian: The Language of Global Teenagers
nije evidentirano
Popular and New Media; Global Teenagers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
495-502.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Granić, Jagoda
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-8-2
Podaci o skupu
Jezik i mediji: Jedan jezik - više svjetova
predavanje
01.01.2006-01.01.2006
Split, Hrvatska