Sinteza stilova u skladateljskom opusu Stjepana Šuleka s motrišta polifone forme (CROSBI ID 509361)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Siriščević, Mirjana
hrvatski
Sinteza stilova u skladateljskom opusu Stjepana Šuleka s motrišta polifone forme
Svojim prvim skladbama Šulek se javlja poslije Drugog svetskog rata, dakle u vrijeme kada je narodni melos bio gotovo isključivo izvorište nadhnuća. Stoga se njegova prva djela oslanjaju na folklor, no nezadovoljan rezultatom Šulek ih se odrekao i priklonio neoklasicizmu kojemu je ostao vjeran tijekom cijelog stvaralačkog puta. Polifona komponenta vrlo je značajna u njegovim skladbama u kojima se, osim "čistih" polifonih oblika, nalaze i iznimno inventivne sinteze fuge, passacaglie i ciaccine s homofonim formama, a najčešće sonatnom.
fuga; passacaglia; ciaccona
nije evidentirano
engleski
The Synthesis of Styles in the Compositional Output of Stjepan Šulek from the Standpoint of the Polyphonic Form
nije evidentirano
fugue; passacaglia; ciaccona
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-124-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Između moderne i avangarde : hrvatska glazba 1910.-1960. : radovi s muzikološkog skupa = Between the Moderne and the Avant-garde : Croatian music 1910-1960 : proceedings of the Musicological Symposium
Sedak, Eva
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo
953-6090-14-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096