Ovisnost uspjeha iz fizike o individualnom pristupu učenju (CROSBI ID 509247)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mandić, Magda ; Mandić, Luka ; Jurdana-Šepić, Rajka
hrvatski
Ovisnost uspjeha iz fizike o individualnom pristupu učenju
Uspješnost učenja i stečeno znanje iz fizike ovise o mnogim čimbenicima: o primjerenosti nastavnog programa, o kvaliteti izvođenja nastave, izvorima informacija, nastavnim pomagalima i sl., no jedan od najvažnijih je individualni pristup učenju, osobito onaj koji se odvija izvan nastave. S ciljem istraživanja odnosa i navika u učenju fizike provedena je anonimna anketa među 645 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda riječkih gimnazija. Ispitani su stavovi prema fizici, metode učenja fizike izvan nastave, stupanj uporabe izvora znanja i vrijeme koje posvećuju učenju fizike. Nakon grubih rezultata ankete koji daju općenite odgovore na osnovna pitanja ankete, ovim radom će biti predstavljeni rezultati finije analize, odnosno istražene korelacije među odgovorima s obzirom na različite parametre npr. učeničku dob, određenu školu odnosno nastavnika, stav prema fizici, način učenja fizike i sl.
individualni pristup; aktivnost učenika
nije evidentirano
engleski
Dependence of achievement in physics learning on individual approach of students
nije evidentirano
individual approach; student activity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-137-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova sa sedmog simpozija o nastavi fizike HFD / M.Buljubašić (ur.). - Split : HFD , 2005. u tisku.
Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Sedmi simpozij o nastavi fizike HFD ; Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
poster
29.03.2005-01.04.2005
Šibenik, Hrvatska