Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a (CROSBI ID 509175)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Milotić, Branka
hrvatski
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a
Škola uvelike zapostavlja osnovne životne potrebe: potrebu za slobodom i igrom. Nastavnici se, uglavnom, mogu dobro uživjeti u samo jednu ulogu, ulogu važnog i ozbiljnoga profesora koji učenicima pomaže u stjecanju znanja kroz ozbiljan rad. Takav odnos prema poučavanju ne predstavlja radost ni za učitelja ni za učenike, a posljedica je da učenici uče s mukom pa se mnogo od tako stečenoga znanja vrlo brzo zaboravlja. Kvalitetno poučavanje jest ono koje daje trajne učinke, a produktivno je samo ono znanje koje ostane ''nakon što se sve ostalo zaboravi''. Pokuse koje su učenici vidjeli ili uradili sami, neće zaboraviti. Zato su radionice s pokusima zasigurno najmoćnije oružje u borbi s nedovoljno motiviranim i pasivnim učenicima, ali i protiv zaboravljanja sadržaja. Na radionicama će učenici NAUČITI MISLITI, naučiti heuristički dolaziti do određene razine razumijevanja sadržaja, a tada će sadržaje i lakše upamti.
nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike
nije evidentirano
engleski
New strategies of physics teaching according to Croatian Natioal Educational Standard
nije evidentirano
physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS
pozvano predavanje
25.08.2005-25.08.2005
Stubičke Toplice, Hrvatska