Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a (CROSBI ID 509175)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Milotić, Branka Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a // Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS Stubičke Toplice, Hrvatska, 25.08.2005-25.08.2005

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka

hrvatski

Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a

Škola uvelike zapostavlja osnovne životne potrebe: potrebu za slobodom i igrom. Nastavnici se, uglavnom, mogu dobro uživjeti u samo jednu ulogu, ulogu važnog i ozbiljnoga profesora koji učenicima pomaže u stjecanju znanja kroz ozbiljan rad. Takav odnos prema poučavanju ne predstavlja radost ni za učitelja ni za učenike, a posljedica je da učenici uče s mukom pa se mnogo od tako stečenoga znanja vrlo brzo zaboravlja. Kvalitetno poučavanje jest ono koje daje trajne učinke, a produktivno je samo ono znanje koje ostane ''nakon što se sve ostalo zaboravi''. Pokuse koje su učenici vidjeli ili uradili sami, neće zaboraviti. Zato su radionice s pokusima zasigurno najmoćnije oružje u borbi s nedovoljno motiviranim i pasivnim učenicima, ali i protiv zaboravljanja sadržaja. Na radionicama će učenici NAUČITI MISLITI, naučiti heuristički dolaziti do određene razine razumijevanja sadržaja, a tada će sadržaje i lakše upamti.

nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike

nije evidentirano

engleski

New strategies of physics teaching according to Croatian Natioal Educational Standard

nije evidentirano

physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS

pozvano predavanje

25.08.2005-25.08.2005

Stubičke Toplice, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika