Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga pokusa u nastavi fizike (CROSBI ID 509174)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Milotić, Branka Uloga pokusa u nastavi fizike // Seminar MZOS za učitelje skola u kojima se uvodi HNOS Zagreb, Hrvatska, 04.07.2005-09.07.2005

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka

hrvatski

Uloga pokusa u nastavi fizike

Poučavanje je dizajniranje problemskih situacija. Učenje koje se temelji na osobnom iskustvu i na promatranju, najprirodniji je način učenja. Učenje rješavanjem problemskih situacija relativno je teži, ali iznimno koristan oblik UČENJA METODA UČENJA (a ne sadržaja) i razvijanja učenikovih sposobnosti da u novim situacijama iskažu kreativnost. Najcjenjenija metoda motiviranja i aktiviranja učenika koja nudi široke mogućnosti učenja načina oblikovanja i rješavanja problemskih situacija jest pokus. Pokus je iznimno moćno sredstvo koje višestruko umnožava metodičke prednosti, osobito ako se nalazi u rukama učenika. Zato im ponudimo igru, zanimljive i atraktivne pokuse, rad i radost otkrivanja na radionicama, ali i pokuse s priručnim sredstvima kao domaće zadaće. Učenje će uslijediti kao posljedica njihova aktivnoga sudjelovanja u nastavi.

nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike

nije evidentirano

engleski

The role of experiments in physcis teaching

nije evidentirano

physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Seminar MZOS za učitelje skola u kojima se uvodi HNOS

pozvano predavanje

04.07.2005-09.07.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika