Uloga pokusa u nastavi fizike (CROSBI ID 509174)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Milotić, Branka
hrvatski
Uloga pokusa u nastavi fizike
Poučavanje je dizajniranje problemskih situacija. Učenje koje se temelji na osobnom iskustvu i na promatranju, najprirodniji je način učenja. Učenje rješavanjem problemskih situacija relativno je teži, ali iznimno koristan oblik UČENJA METODA UČENJA (a ne sadržaja) i razvijanja učenikovih sposobnosti da u novim situacijama iskažu kreativnost. Najcjenjenija metoda motiviranja i aktiviranja učenika koja nudi široke mogućnosti učenja načina oblikovanja i rješavanja problemskih situacija jest pokus. Pokus je iznimno moćno sredstvo koje višestruko umnožava metodičke prednosti, osobito ako se nalazi u rukama učenika. Zato im ponudimo igru, zanimljive i atraktivne pokuse, rad i radost otkrivanja na radionicama, ali i pokuse s priručnim sredstvima kao domaće zadaće. Učenje će uslijediti kao posljedica njihova aktivnoga sudjelovanja u nastavi.
nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike
nije evidentirano
engleski
The role of experiments in physcis teaching
nije evidentirano
physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Seminar MZOS za učitelje skola u kojima se uvodi HNOS
pozvano predavanje
04.07.2005-09.07.2005
Zagreb, Hrvatska