Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Unapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella (CROSBI ID 31246)

Prilog u knjizi | stručni rad

Lončarić, Dina Unapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella // Osvajanje ciljnog tržišta / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2005. str. 297-298

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina

hrvatski

Unapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella

Kada tvrtke razmišljaju o promociji često se ograničavaju na oglašavanje. Kada je proizvod već dovoljno dugo na tržištu jedna od metoda za podsjećanje na proizvod su akcije na prodajnim mjestima, odnosno unapređenje prodaje. Zadatak je osmislite najefikasnije unapređenje prodaje za Arabellu.

unapređenje prodaje, ulaganja, promocija

nije evidentirano

engleski

Sales promotion in company Arabella

nije evidentirano

sales promotion, investment, promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

297-298.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osvajanje ciljnog tržišta

Grbac, Bruno

Rijeka: Sveučilište u Rijeci

2005.

953-6148-44-7

Povezanost rada

Ekonomija