Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji (CROSBI ID 341841)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Brščić, Kristina Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji / Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2005

Podaci o odgovornosti

Brščić, Kristina

Ružić, Drago

hrvatski

Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji

Ovim se istraživanjem nastojalo pokriti u nas do sada tek neznatno istraženo područje. U središtu istraživanja su subjekti agroturističkog gospodarstva o kojima je, do sada, bilo vrlo malo empirijskih istraživanja, a koja postaju sve češći oblik turističke djelatnosti u ruralnim prostorima. Istraživanjem se željelo doći do spoznaje o tome koji je segment potrošača prevladavajući na agroturističkom tržištu, odnosno tko su potrošači agroturističkih proizvoda, te ustanoviti spoznaje o potrebama i motivima posjetitelja, zadovoljstvu ponudom, načinu informiranja i načinu putovanja do destinacije. Također, željelo se dobiti uvid o osnovnim obilježjima agroturističke aktivnosti, te stavovima vlasnika agroturističkih gospodarstava o mogućem razvoju ove aktivnosti.

agroturističko tržište; agroturizam; Istra; marketing;

nije evidentirano

engleski

Marketing Assumptions of Agrotourism Householdings in the Istrian County

nije evidentirano

agrotourism market; agrotourism; Istria; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

241

07.10.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija