Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji (CROSBI ID 341841)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Brščić, Kristina
Ružić, Drago
hrvatski
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji
Ovim se istraživanjem nastojalo pokriti u nas do sada tek neznatno istraženo područje. U središtu istraživanja su subjekti agroturističkog gospodarstva o kojima je, do sada, bilo vrlo malo empirijskih istraživanja, a koja postaju sve češći oblik turističke djelatnosti u ruralnim prostorima. Istraživanjem se željelo doći do spoznaje o tome koji je segment potrošača prevladavajući na agroturističkom tržištu, odnosno tko su potrošači agroturističkih proizvoda, te ustanoviti spoznaje o potrebama i motivima posjetitelja, zadovoljstvu ponudom, načinu informiranja i načinu putovanja do destinacije. Također, željelo se dobiti uvid o osnovnim obilježjima agroturističke aktivnosti, te stavovima vlasnika agroturističkih gospodarstava o mogućem razvoju ove aktivnosti.
agroturističko tržište; agroturizam; Istra; marketing;
nije evidentirano
engleski
Marketing Assumptions of Agrotourism Householdings in the Istrian County
nije evidentirano
agrotourism market; agrotourism; Istria; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
241
07.10.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek