Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organizacija marketinga u Prim banci (CROSBI ID 756374)

Druge vrste radova | ostalo

Aničić Čandrlić, Rahela Organizacija marketinga u Prim banci // Marketing: koncepcija, imperativ, izazov, ISBN:953-6148-42-0. 2005.

Podaci o odgovornosti

Aničić Čandrlić, Rahela

hrvatski

Organizacija marketinga u Prim banci

Marketing može biti organiziran na više načina. Slučaj obrađuje situaciju u kojoj se zatekla banka kada je shvatila da mora bolje odgovarati na želje i potrebe tržišta, ali da joj uz nerazvijeni marketing odijel to neće uspijeti. Zadatak je predložiti optimalnu organizaciju za datu banku.

organizacija; marketing; tržište; banka

nije evidentirano

engleski

Marketing organisation in Prim banka

nije evidentirano

Organisation; Marketing; Market; Bank

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Marketing: koncepcija, imperativ, izazov, ISBN:953-6148-42-0

2005.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija