Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206449

Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt


Dlačić, Jasmina
Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt, 2005. (poslovni slučaj).


Naslov
Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt
(Relationship marketing of dairy company Mprodukt)

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Marketing: Koncepcija, imperativ, izazov, ISBN: 953-6148-42-0

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, poslovni slučaj

Godina
2005

Ključne riječi
Relationship marketing; dobavljači; kupci
(Relationship marketing; suppliers; buyers)

Sažetak
U novije doba sve su čvršči odnosi između dobavljača-kupca-krajnjeg kupca. Slučaj ističe posljedice na odnos kupac - dobavljač, koje se mogu javiti prilikom jačanja odnosa kupac - krajnji kupac. Zadatak je odlučiti kako oplemeniti odnos dobavljača-kupca-krajnjeg kupca na zadovoljstvo svih triju strana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0081008

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)