Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osvajanje ciljnog tržišta (CROSBI ID 2937)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Grbac, Bruno Osvajanje ciljnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Osvajanje ciljnog tržišta

Dinamika tržišnih zbivanja jedna je od osobitosti poslovanja u novom mileniju. Dinamiku determiniraju tehnološke promjene, promjene na tržištu, globalizacija poslovanja, tranzicijski procesi, širenje Europske unije na jugoistočnu Europu i drugi procesi. Tržište se mijenja brzo. Potrošači postaju sve osjetljiviji na cijene, javljaju se novi kanali distribucije, novi oblici komuniciranja. Utjecaj tehnoloskih promjena na poslovanje je golem, a neke promjene, kao što su poslovanje putem interneta, mobilna telefonija, automatiziranje proizvodnih i logističkih funkcija, videokonferencije i oglašavanje na novim medijima, podupiru brzinu promjena na tržištu. Globalizacija pruža mogučnosti za ekspanziju na drugim inozemnim tržištima, ali i opasnost od ulaska konkurentnijih proizvoda iz drugih zemalja. Danas je problem u hiperkonkurenciji i u potraznji koja je limitirana, a ne u mogučnosti stvaranja odgovarajuće ponude. U uvjetima koje nameće dinamičko okruženje uspjesni su oni gospodarski i drugi subjekti kojima ostvarivanje dobiti nije temeljni cilj, već je to prvenstveno stvaranje partnerskih odnosa i izgradnja odanosti potrošača, te na toj osnovi ostvarivanje dobiti. Zajedničko je takvim gospodarskim i drugim subjektima da uvažavaju marketing-filozofiju poslovanja i provode marketing-koncepciju. Uspješni gospodarski i drugi subjekti u implementaciji marketing-koncepcije polazište imaju u razumijevanju i zadovoljavanju potreba i želja potrošača na precizno definiranom tržištu - ciljnom tržištu. Mnogo činitelja utječe na selekciju ciljnog tržišta, ali i na stvaranje ponude kojom će se zadovoljiti potrošači na tom tržištu. Stvaranje adekvatne ponude vezano je za definiranje primjerenih strategija elemenata marketing-miksa. Uvažavajući navedeno, u ovoj je knjizi ponuden tekst koji se po svojoj tematici nadovezuje na autorovu knjigu Marketing - koncepcija, imperativ, izazov, izdanu početkom 2005. godine. Zajedno, one čine cjelinu izučavanja marketing-filozofije i marketing-koncepcije poslovanja. U predmetnoj knjizi autor je istražio osvajanje ciljnog tržišta te ponudio rješenja definiranjem strategija marketing-miksa, odnosno analizom strategije proizvoda, strategije cijena, strategije distribucije i strategije promocije. U završnom dijelu knjige analizirana su nova područja primjene marketinga i to obradom marketinga usluga, internet marketinga i marketinga neprofitnih organizacija.

marketing miks; proizvod; promocija; cijena; distribucija

nije evidentirano

engleski

Conquering Target Market

nije evidentirano

Marketing Mix; Product; Promotion; Price; Distribution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point

2005.

953-6148-44-7

371

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija