Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206257

Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja


Nikolić, Gojko
Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja // Metodika, 6 (2005), 10 (1/2005); 97-114 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 206257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja
(The Tree of Knowledge, A new approach to the analysis of the existing vocational curricula and defining new ones by means of the National Educational Standards)

Autori
Nikolić, Gojko

Izvornik
Metodika (1332-7879) 6 (2005), 10 (1/2005); 97-114

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
stablo znanja; katalog znanja; drvo odlučivanja; nastavni programi
(tree of knowledge; catalogue of knowledge; tree of decision-making; curricula)

Sažetak
Za izradu novih (ili reviziju postojećih) nastavnih programa za zanimanja u srednjoškolskom ili visokoškolskom obrazovanju predložen je novi pristup koji objedinjuje dvije metode: stablo ili drvo odlučivanja i katalog znanja. Kombinirajući te dvije metode nastala je nova nazvana "stablo znanja". U članku se opisuje način rada s novom metodom na jednom primjeru. Naznačene su i prednosti nove metode u odnosu na do sada korištene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0117003

Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gojko Nikolić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Nikolić, Gojko
Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja // Metodika, 6 (2005), 10 (1/2005); 97-114 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Nikolić, G. (2005) Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja. Metodika, 6 (10 (1/2005)), 97-114.
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2005}, pages = {97-114}, keywords = {stablo znanja, katalog znanja, drvo odlu\v{c}ivanja, nastavni programi}, journal = {Metodika}, volume = {6}, number = {10 (1/2005)}, issn = {1332-7879}, title = {Stablo znanja, Novi pristup analizi postoje\'{c}ih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomo\'{c}u kataloga znanja}, keyword = {stablo znanja, katalog znanja, drvo odlu\v{c}ivanja, nastavni programi} }
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2005}, pages = {97-114}, keywords = {tree of knowledge, catalogue of knowledge, tree of decision-making, curricula}, journal = {Metodika}, volume = {6}, number = {10 (1/2005)}, issn = {1332-7879}, title = {The Tree of Knowledge, A new approach to the analysis of the existing vocational curricula and defining new ones by means of the National Educational Standards}, keyword = {tree of knowledge, catalogue of knowledge, tree of decision-making, curricula} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Contents Pages in Education
  • Educational Research Abstracts online





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font