Brand as the element of market survival (CROSBI ID 508801)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vranešević, T. ; Mandić, M.
engleski
Brand as the element of market survival
Vrijednost marke na tržištu može se mjeriti različitim metodama i načinima. Svaki od načina naglašava određenu komponentu marketinške vrijednosti marke - svobuhvatnog modela koji bi na jednom mjestu obuhvatio sve aspekte vrijednosti marke još uvijek nema. Najizravniji arbitar doprinosa marke tržišnoj opstojnosti poduzeća izražava se putem razlike između postignute tržišne i knjigovodstvene vrijednosti pri kupoprodaji istih.
Branding; Brand-market value
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Podaci o skupu
Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska