Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brand as the element of market survival (CROSBI ID 508801)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vranešević, T. ; Mandić, M. Brand as the element of market survival // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.. 2005

Podaci o odgovornosti

Vranešević, T. ; Mandić, M.

engleski

Brand as the element of market survival

Vrijednost marke na tržištu može se mjeriti različitim metodama i načinima. Svaki od načina naglašava određenu komponentu marketinške vrijednosti marke - svobuhvatnog modela koji bi na jednom mjestu obuhvatio sve aspekte vrijednosti marke još uvijek nema. Najizravniji arbitar doprinosa marke tržišnoj opstojnosti poduzeća izražava se putem razlike između postignute tržišne i knjigovodstvene vrijednosti pri kupoprodaji istih.

Branding; Brand-market value

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.

Podaci o skupu

Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija