Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osnove marketinga (CROSBI ID 2927)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Meler, Marcel Osnove marketinga. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Osnove marketinga

Marketing, kao poslovna koncepcija subjekata gospodarskih djelatnosti, ima izraženo interaktivno djelovanje u odnosu na okruženje u kojem djeluje. Moguće je ustvrditi da mogućnost primjene i realizacije marketing-koncepcije nedvojbeno ovisi o konkretnom društveno-ekonomskom okruženju. To znači da će i zadaće koje marketing treba izvršiti zajedno s djelovanjem marketing-okruženja, determinirati i odgovarajuće promjene u procesu njegova funkcioniranja. Marketing često biva značajno osporen u praksi, svjesno ili nesvjesno. Zato se u ovoj knjizi na znanstveno argumentiran i praktički potkrijepljen način ukazuje na nužnost primjene marketinga u našim gospodarskim subjektima i putove njegove implementacije.

marketing; marketing-mix; marketing-strategija; tržište;

nije evidentirano

engleski

Fundamentals of marketing

nije evidentirano

market; marketing; marketing mix. marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2005.

953-6073-94-3

VII, 349

Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku; U-108

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija