Osnove marketinga (CROSBI ID 2927)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Osnove marketinga
Marketing, kao poslovna koncepcija subjekata gospodarskih djelatnosti, ima izraženo interaktivno djelovanje u odnosu na okruženje u kojem djeluje. Moguće je ustvrditi da mogućnost primjene i realizacije marketing-koncepcije nedvojbeno ovisi o konkretnom društveno-ekonomskom okruženju. To znači da će i zadaće koje marketing treba izvršiti zajedno s djelovanjem marketing-okruženja, determinirati i odgovarajuće promjene u procesu njegova funkcioniranja. Marketing često biva značajno osporen u praksi, svjesno ili nesvjesno. Zato se u ovoj knjizi na znanstveno argumentiran i praktički potkrijepljen način ukazuje na nužnost primjene marketinga u našim gospodarskim subjektima i putove njegove implementacije.
marketing; marketing-mix; marketing-strategija; tržište;
nije evidentirano
engleski
Fundamentals of marketing
nije evidentirano
market; marketing; marketing mix. marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2005.
953-6073-94-3
VII, 349
Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku; U-108
objavljeno