Utjecaj kvalitetne zastupljenosti na internetu na poslovanje poduzeća (CROSBI ID 341695)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stojanović, Slaven
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj kvalitetne zastupljenosti na internetu na poslovanje poduzeća
Kako internet postaje sve dominantniji medij, postavlja se pitanje zastupljenosti poduzeća na internetu. U početku je bilo dovoljno da je poduzeće prisutno na internetu u bilo kojem obliku, najčešće u vidu nekoliko osnovnih informacija o poduzeću. Međutim, u današnje vrijeme da bi poduzeće bilo prepoznato, uvijet je da ima kvalitetne internet stranice. Cilj rada je prikazati koji su to kriteriji za klasifikaciju kvalitete internet stranica i prikazati kako kvalitetne internet stranice utječu na poslovanje poduzeća, tj na njegovu profitabilnost. Također je sistematski prikazan način kako izgraditi kvalitetne internet stranice. Prema većem broju promatranih poduzeća moguće je zaključiti da kvalitetne stranice utječu na profitabilnost poduzeća. Vrijedi i obrnuto, loše internet stranice negativno utječu na imiđž poduzeća i njegov odnos sa kupcima. Stoga, vrlo je bitno da poduzeće dobro isplanira na koji način želi iskoristiti internet kao medij, te prema tome stvori kvalitetne stranice i na njih privuče posjetitelje tj. kupce.
Internet; poslovanje poduzeća; kvaliteta internet stranica
nije evidentirano
engleski
The impact of presence on business performance
nije evidentirano
Internet; business performance; Quality of Internet Pages
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
15.11.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka