Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela (CROSBI ID 115637)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Galičić, Vlado Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 265-275-x

Podaci o odgovornosti

Galičić, Vlado

hrvatski

Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela

Kao odgovor na rastuću konkurenciju, menadžment hotela mora razviti nove grupe hotelskih usluga i svoju ponudu usredotočiti na određene segmente turističkog tržišta. Iz toga slijedi da se tržišna segmentacija turističkog tržišta ogleda u organizacijskoj segmentaciji. Svaka organizacija poslovnih funkcija i radnih procesa koji se odvijaju u hotelu, odraz je cilja zbog kojeg je ustanovljena i okolnosti u kojima djeluje. Prvi preduvjet razumijevanja te organizacije je razumijevanje novih konkurencijskih utjecaja i modernih upravljačkih metoda koje se javljaju u rastućem opsegu. Mijenjanje tradicionalne organizacije u modernu organizaciju, danas je jedan od najvećih izazova hotelskom menadžmentu. Kroz proces poslovnog reinženjeringa i usredotočenje na odvijanje poslovnih procesa, posao menadžmenta izvršit će se uspješnije, naročito ako se imaju na umu organizacijske implikacije koje sa sobom donosi.

hotel; poslovne funkcije; procesne funkcije; preustroj

nije evidentirano

engleski

Restructuring business and process hotel functions

nije evidentirano

hotel; business functions; process functions; reengineering

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2005.

265-275-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost