Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela (CROSBI ID 115637)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Galičić, Vlado
hrvatski
Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela
Kao odgovor na rastuću konkurenciju, menadžment hotela mora razviti nove grupe hotelskih usluga i svoju ponudu usredotočiti na određene segmente turističkog tržišta. Iz toga slijedi da se tržišna segmentacija turističkog tržišta ogleda u organizacijskoj segmentaciji. Svaka organizacija poslovnih funkcija i radnih procesa koji se odvijaju u hotelu, odraz je cilja zbog kojeg je ustanovljena i okolnosti u kojima djeluje. Prvi preduvjet razumijevanja te organizacije je razumijevanje novih konkurencijskih utjecaja i modernih upravljačkih metoda koje se javljaju u rastućem opsegu. Mijenjanje tradicionalne organizacije u modernu organizaciju, danas je jedan od najvećih izazova hotelskom menadžmentu. Kroz proces poslovnog reinženjeringa i usredotočenje na odvijanje poslovnih procesa, posao menadžmenta izvršit će se uspješnije, naročito ako se imaju na umu organizacijske implikacije koje sa sobom donosi.
hotel; poslovne funkcije; procesne funkcije; preustroj
nije evidentirano
engleski
Restructuring business and process hotel functions
nije evidentirano
hotel; business functions; process functions; reengineering
nije evidentirano