Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota (CROSBI ID 341587)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bakarić, Darko Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota / Maslić Seršić, Darja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2005

Podaci o odgovornosti

Bakarić, Darko

Maslić Seršić, Darja

hrvatski

Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota

Istraživanje predstavlja eksperimentalnu provjeru hipoteze da odsustvo glazbene podloge kao izvedbene karakteristike može učiniti radijsku poruku perceptivno istaknutom, što rezultira boljim pamćenjem sadržaja te poruke u uvjetime uobičajenog slušanja radija - uz izvođenje neke druge aktivnosti. S tim ciljem provedeno je eksperimentano istraživanje u kojem je sudjelovalo 113 učenika trećih razreda dviju gimnazija, podijeljeni u četiri eksperimentalne grupe. Rezultati su pokazali da se perceptivno istaknuti podražaji bolje pamte na razini prepoznavanja u uvjetima simultanog izvođenja lakšeg sekundarnog zadatka da perceptivna istaknutost ima pozitivan učinak na spontano pamćenje u uvjetima interferencije zbog sekundarnog zadatka te da je spontano pamćenje bolje u uvjetima slušanja i simultanog izvođenja druge aktivnosti koja prema teoriji višestrukih resursa ne koristi iste kognitivne kapacitete.

marketinška komunikacija; perceptivna istaknutost; pamćenje; pažnja; pozadinska glazba

nije evidentirano

engleski

Perceptual prominence and remembering commercials: The influence of a background silence as the executional characteristic of radio commercials

nije evidentirano

marketing communication; perceptive prominence; remembering; attention; background music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

12.07.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija