Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu (CROSBI ID 507630)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Tomašević, Amelia Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu // Kvaliteta i organizacijska kultura Opatija, Hrvatska, 18.05.2005-20.05.2005

Podaci o odgovornosti

Tomašević, Amelia

hrvatski

Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu

U današnje se vrijeme sve više govori o potrebi kvalitetnog komuniciranja s javnošću u svim gospodarskim granama, a osobito u hotelijerstvu. Hoteli u svakom trenutku komuniciraju s internom i eksternom javnošću, a forma i stil komunikacije odražavaju ujedno i organizacijsku kulturu hotela. Kvaliteta komuniciranja mora biti strateška odrednica menadžmenta, a treba se planirati i primjenjivati svjesno i kontinuirano u održivim granicama. Kanale komuniciranja treba birati pažljivo prema profilu hotela, strateškim ciljevima i ciljanim grupama. Kvalitetno je komuniciranje integralni dio kvalitete svake organizacije.

kvaliteta; komuniciranje; javnost; hotel; organizacijska kultura

Zbornik nije tiskan, ali su svi radovi objavljeni na CD-u.

engleski

The quality of communication with public in a hotel

nije evidentirano

quality; communication; public; hotel; organizational culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Kvaliteta i organizacijska kultura

pozvano predavanje

18.05.2005-20.05.2005

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija