Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu (CROSBI ID 507630)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Tomašević, Amelia
hrvatski
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu
U današnje se vrijeme sve više govori o potrebi kvalitetnog komuniciranja s javnošću u svim gospodarskim granama, a osobito u hotelijerstvu. Hoteli u svakom trenutku komuniciraju s internom i eksternom javnošću, a forma i stil komunikacije odražavaju ujedno i organizacijsku kulturu hotela. Kvaliteta komuniciranja mora biti strateška odrednica menadžmenta, a treba se planirati i primjenjivati svjesno i kontinuirano u održivim granicama. Kanale komuniciranja treba birati pažljivo prema profilu hotela, strateškim ciljevima i ciljanim grupama. Kvalitetno je komuniciranje integralni dio kvalitete svake organizacije.
kvaliteta; komuniciranje; javnost; hotel; organizacijska kultura
Zbornik nije tiskan, ali su svi radovi objavljeni na CD-u.
engleski
The quality of communication with public in a hotel
nije evidentirano
quality; communication; public; hotel; organizational culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Kvaliteta i organizacijska kultura
pozvano predavanje
18.05.2005-20.05.2005
Opatija, Hrvatska