Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 200733

Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu


Tomašević, Amelia
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu // Kvaliteta i organizacijska kultura
Opatija, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 200733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu
(The quality of communication with public in a hotel)

Autori
Tomašević, Amelia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Kvaliteta i organizacijska kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18-20.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kvaliteta; komuniciranje; javnost; hotel; organizacijska kultura
(quality; communication; public; hotel; organizational culture)

Sažetak
U današnje se vrijeme sve više govori o potrebi kvalitetnog komuniciranja s javnošću u svim gospodarskim granama, a osobito u hotelijerstvu. Hoteli u svakom trenutku komuniciraju s internom i eksternom javnošću, a forma i stil komunikacije odražavaju ujedno i organizacijsku kulturu hotela. Kvaliteta komuniciranja mora biti strateška odrednica menadžmenta, a treba se planirati i primjenjivati svjesno i kontinuirano u održivim granicama. Kanale komuniciranja treba birati pažljivo prema profilu hotela, strateškim ciljevima i ciljanim grupama. Kvalitetno je komuniciranje integralni dio kvalitete svake organizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Zbornik nije tiskan, ali su svi radovi objavljeni na CD-u.



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116005

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Amelia Tomašević (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Tomašević, Amelia
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu // Kvaliteta i organizacijska kultura
Opatija, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Tomašević, A. (2005) Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu. U: Kvaliteta i organizacijska kultura.
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c}, A.}, year = {2005}, keywords = {kvaliteta, komuniciranje, javnost, hotel, organizacijska kultura}, title = {Kvaliteta komuniciranja s javno\v{s}\'{c}u u hotelu}, keyword = {kvaliteta, komuniciranje, javnost, hotel, organizacijska kultura}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c}, A.}, year = {2005}, keywords = {quality, communication, public, hotel, organizational culture}, title = {The quality of communication with public in a hotel}, keyword = {quality, communication, public, hotel, organizational culture}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font