Mogućnosti unapređenja promocije turističkih destinacija kroz podizanje kvalitete promocijskih sredstava (CROSBI ID 341480)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Boranić Živoder, Snježana
Senečić, Josip
hrvatski
Mogućnosti unapređenja promocije turističkih destinacija kroz podizanje kvalitete promocijskih sredstava
Rad se bavi problematikom promocije turističkih destinacija i kvalitetom promocijskih sredstava u turizmu. Posebno se razmatra kvaliteta brošura i web stranica. U okviru rada provedeno je istraživanje kojim se željelo ukazati na dobre i loše elemente aktualnih brošura i web stranica izabranih turističkih destinacija. Svrha istraživanja bila je definiranje koraka i postavljanje modela za izradu uspješnih promocijskih sredstava i njihovu evaluaciju.
turizam; marketing; turistička destinacija
nije evidentirano
engleski
Opportunities for improving promotion of tourist destinations by raising the quality of promotion tools
nije evidentirano
tourism; marketing; tourism destination
nije evidentirano
Podaci o izdanju
120
18.03.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb