Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji (CROSBI ID 341402)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rogina, Željka Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2005

Podaci o odgovornosti

Rogina, Željka

Radanović, Ines

hrvatski

Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji

Nastavne metode su načini rada u nastavi. Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji istraživano je u L Gimnaziji u Zagrebu. Za potrebe istraživanja odabrana su dva odjela 2. razreda. U prvom odjelu nastava se održavala metodom usmenog izlaganja nastavnika, dok se u drugom odijelu nastava održavala raznim nastavnim metodama. Za istraživanje svake nastavne metode učenici su bili podvrgnuti provjeri usvojenog znanja na kraju nastavnog sata i pisanju ankete za učenike za svaku pojedinačnu nastavnu metodu. Četiri puta provedena je provjera znanja s identičnim pitanjima u obje grupe. Iz tih provjera uspoređivao se uspjeh metode usmenog izlaganja i tada paralelno provedenih metoda u drugom razrednom odijelu. Posljednji dio istraživanja proveden je nakon nekog vremena od ispitivanja svih nastavnih metoda. Posljednji dio istraživanja temeljio se na provjeri znanja cijelog gradiva koje je ušlo u termin istraživanja. Provjera znanja je provedena u obje grupe i rezultati u svim segmentima istraživanja dokazali su da radom metoda koje omogućuju veću svestranu aktivaciju učenika doprinose kvalitetnijem razvoju pojedinaca i stjecanju viših razina znanja koje trajnije ostaju u sjećanju.

nastavne metode/ učenik/nastava biologije/anketa za učenike /provjera znanja/vještine i sposobnosti

nije evidentirano

engleski

The efficiency of teaching methods used in biology

nije evidentirano

teaching methods; pupil; instruction of biology; question marks of pupils; testing; skill and ability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

104

13.06.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biologija