Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zašto se prodaje marka, a ne proizvod (CROSBI ID 114513)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Zašto se prodaje marka, a ne proizvod // Propro : profesionalna prodaja, 2 (2004), 18; 8-12-x

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Zašto se prodaje marka, a ne proizvod

U radu se odgovara na pitanja zašto marka pomaže prodaju proizvoda. Autor objašnjava što marka znači za kupca: sigurnost, smanjeni rizik, ugled... Kupac se povodi za markom i doživljava je več prema tome kako shvaća njzinu prikladnost u odnosu na njega samoga.Distributeri ili prodavači znaju što za široku potrošnju znači must have. To je kategorija, bolje rečeno "marka", koja se kupuje namjerno.Prodavaonica ne može biti bez nje, jer u protivnom bi je kupci zaobilazili.

marka; proizvod; prodaja; prodavaonica; kupac

nije evidentirano

engleski

Why is the brand sould, and not the product

nije evidentirano

brand; product; sale; shop; customer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (18)

2004.

8-12-x

objavljeno

1333-3267

Povezanost rada

Ekonomija