Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje kritičkog mišljenja učenika u nastavi biologije (CROSBI ID 341368)

Ocjenski rad | diplomski rad

Peček, Martina Poticanje kritičkog mišljenja učenika u nastavi biologije / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2005

Podaci o odgovornosti

Peček, Martina

Radanović, Ines

hrvatski

Poticanje kritičkog mišljenja učenika u nastavi biologije

Kritičko mišljenje je razložno, odgovorno i vješto odlučivanje o tome što treba vjerovati ili uraditi. Poticanje kritičkog mišljenja učenika u nastavi biologije istraživano je u dvije osnovne škole na području grada Zagreba: OŠ ˝Marija Jurić Zagorka˝ i OŠ ˝Malešnica˝. Za potrebe istraživanja odabrana su 10 odjela 8. razreda. U obje škole nastava se izvodila prema posebnim pripremama koje osiguravaju učenicima učenje strategijom kritičkog mišljenja. Nastavni postupak kritičkog mišljenja uz aktivnost postavljanja hipoteze na zadani tekst primijenjen je tijekom obrade gradiva nastavnih jedinica Organi za disanje i Organi za glas i Bolesti i njega organa za disanje. Za početno mjerenje korišten je test predznanja učenika o Sustavu organa za disanje, a na kraju istraživanja je obavljeno završno mjerenje usvojenog znanja u obliku igara za ponavljanje. Istraživanje pokazuje da upotreba strategije kritičkog mišljenja u nastavi biologije razvija sposobnost kritičkog mišljenja učenika te ih potiče na aktivno sudjelovanje u nastavi i učenju. Primjenom strategije kritičkog mišljenja u nastavi učenicima učenje postaje zanimljivije, brže i lakše te se temelji na stvarnim primjerima iz života. Završno mjerenje usvojenog znanja učenika pokazalo je bolje rezultate učenika pokusnih razreda, kako u kvaliteti i količini znanja tako i u većoj snalažljivosti u postavljanju hipoteza na zadani tekst.

kritičko mišljenje / učenik / nastava biologije / 8. razred / igre za ponavljanje

nije evidentirano

engleski

Encouraging students critical thinking in biology class

nije evidentirano

critical thinking / student / biology class / 8th grade / repetition games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

82

28.01.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biologija