Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi (CROSBI ID 341177)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Strehovac, Suzana
Kovačević, Melita
hrvatski
Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi
Središte ovoga istraživanja usmjereno je na utvrđivanje postojanja razlika u razvoju rječnika između dvojezične i jednojezične djece. Kako rezultate mjernoga instrumentarija (još nestandardiziranoga za hrvatski jezik) kojim smo ispitali rječničko znanje djece nismo mogli usporediti s normama verzije mjernoga instrumenta na engleskome jeziku, ispitali smo i određeni broj jednojezične djece. Na osnovu dobivenih rezultata ne možemo sa sigurnošću tvrditi kako su dvojezična djeca bolja u razvoju rječnika od dvojezične djece. Međutim, neke razlike koje su se pokazale značajnima između te djece u četvrtome razredu (naročito između hrvatsko-talijanskih dvojezičara i jednojezične djece) pokazuju nam kako postoji tendencija slabijem razvoju rječničkoga razumijevanja dvojezične djece u odnosu na jednojezičnu.
dvojezičnost; PPVT; leksički razvoj
nije evidentirano
engleski
Lexical development in school-age bilingual children
nije evidentirano
bilinguism; PPVT; lexical development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
18.05.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb