Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi (CROSBI ID 341177)

Ocjenski rad | diplomski rad

Strehovac, Suzana Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi / Kovačević, Melita (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2005

Podaci o odgovornosti

Strehovac, Suzana

Kovačević, Melita

hrvatski

Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi

Središte ovoga istraživanja usmjereno je na utvrđivanje postojanja razlika u razvoju rječnika između dvojezične i jednojezične djece. Kako rezultate mjernoga instrumentarija (još nestandardiziranoga za hrvatski jezik) kojim smo ispitali rječničko znanje djece nismo mogli usporediti s normama verzije mjernoga instrumenta na engleskome jeziku, ispitali smo i određeni broj jednojezične djece. Na osnovu dobivenih rezultata ne možemo sa sigurnošću tvrditi kako su dvojezična djeca bolja u razvoju rječnika od dvojezične djece. Međutim, neke razlike koje su se pokazale značajnima između te djece u četvrtome razredu (naročito između hrvatsko-talijanskih dvojezičara i jednojezične djece) pokazuju nam kako postoji tendencija slabijem razvoju rječničkoga razumijevanja dvojezične djece u odnosu na jednojezičnu.

dvojezičnost; PPVT; leksički razvoj

nije evidentirano

engleski

Lexical development in school-age bilingual children

nije evidentirano

bilinguism; PPVT; lexical development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

18.05.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija