Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 113643)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Pavlek, Zvonimir Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 540-562-x

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda

Autor u članku daje prikaz marketinške strategije multinacionalnih kompanija na području prehrane koji indicira izraziti trend prema globalizaciji u kojem su neke od prikazanih firmi u punoj mjeri dosegle razinu transnacionalnog poduzeća, kombinirajući prednosti i učinke globalnog poduzeća s učincima poduzeća s lokalnom orijentacijom.

internacionalizacija; globalizacija; multinacionalna kompanija; prehrana

Časopis "Ekonomski pregled" je tada bio po vrsnoći izjednačen s međunarodno priznatim časopisima (NN 2/97).

engleski

Marketing Strategy of Multinational Companies within Internationalization of Food Products Market

nije evidentirano

internationalization; globalization; multinationas company; nutrition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51 (5-6)

2000.

540-562-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost