Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 113643)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda
Autor u članku daje prikaz marketinške strategije multinacionalnih kompanija na području prehrane koji indicira izraziti trend prema globalizaciji u kojem su neke od prikazanih firmi u punoj mjeri dosegle razinu transnacionalnog poduzeća, kombinirajući prednosti i učinke globalnog poduzeća s učincima poduzeća s lokalnom orijentacijom.
internacionalizacija; globalizacija; multinacionalna kompanija; prehrana
Časopis "Ekonomski pregled" je tada bio po vrsnoći izjednačen s međunarodno priznatim časopisima (NN 2/97).
engleski
Marketing Strategy of Multinational Companies within Internationalization of Food Products Market
nije evidentirano
internationalization; globalization; multinationas company; nutrition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51 (5-6)
2000.
540-562-x
objavljeno
0424-7558