Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dječje jaslice i vrtići: upute za programiranje, planiranje i projektiranje (CROSBI ID 742227)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Auf-Franić, Hildegarde ; Oluić, Veljko ; Žarnić, Tonči ; Bertina, Marina ; Korlaet, Luka ; Rister, Vanja ; Roth-Čerina, Mia Dječje jaslice i vrtići: upute za programiranje, planiranje i projektiranje / Karač, Zlatko (ur.). Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. 53..

Podaci o odgovornosti

Auf-Franić, Hildegarde ; Oluić, Veljko ; Žarnić, Tonči ; Bertina, Marina ; Korlaet, Luka ; Rister, Vanja ; Roth-Čerina, Mia

Karač, Zlatko

hrvatski

Dječje jaslice i vrtići: upute za programiranje, planiranje i projektiranje

"Predškolski odgoj obuhvaća programe odgoja, naobrazbe, zdravstvene zaštite, prehrane i socijalne skrbi koji se ostvaruju u dječjim vrtićima. (...) Predškolski odgoj ostvaruje se u skladu s razvojnim osobinama i potrebama djece te socijalnim, kulturnim, vjerskim i drugim potrebama obitelji." (Zakon o predškolskom odgoju i naobrazbi, NN 10/97). Djeca od 6 (češće 12) do 36 mjeseci pohađaju jaslice, a od treće godine do odlaska u školu pohađaju vrtić. U prostorima dječjih jaslica i vrtića odvija se složen odgojno-obrazovni proces. Prostorna funkcionalna shema dječjih jaslica i vrtića proizlazi iz funkcionalnih uvjeta za provedbu programa odgojno-obrazovnog rada, boravka i igre. Treba istražiti nove funkcionalne, prostorne i oblikovne mogućnosti. Nema jednoznačnih, gotovih i završnih rješenja od programa do detalja, svaki je zadatak u tom smislu tema novih istraživanja i mogućnosti. Kao što nalazimo u svakom djetetu ličnost, tako i arhitekturom, njezinom individualnošću, a posebice cjelovitošću i jedinstvenim djelovanjem svih unutarnjih i vanjskih površina, stvaramo fizionomiju arhitekture dječjih jaslica i dječjih vrtića. Stoga je teško odrediti tipologiju dječjih jaslica i vrtića te odrediti normativne elemente. Dječje jaslice i vrtić prvi su socijalni prostor izvan obiteljskog doma s kojim djeca dolaze u kontakt, sagledavaju ga, orijentiraju se i komuniciraju s njim pa njegovo oblikovanje zahtijeva veliku pažnju i odgovornost. Unutarnji i vanjski prostori trebaju pružiti ugođaj sredine koja rado prima djecu. Ta sredina svojim prilazima i zgradama, vrtom, igralištem i opremom predstavlja jedinstvenu pedagošku misao, funkcionalno ostvarenu kroz arhitekturu.

dječji vrtići; jaslice; projektiranje; planiranje

nije evidentirano

engleski

Kindergarten and nursery: programing, planning and design

nije evidentirano

kindergarten; nursery; design; planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

53

2003.

nije evidentirano

objavljeno

953-6229-19-6

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam