Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Podrška roditeljima predškolske djece u Poliklinici SUVAG kroz radionice za roditelje : radionica : prikaz projekta grupnog rada s roditeljima djece sa slušnim i govornim oštećenjima u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG (CROSBI ID 506362)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Gregl, Ana ; Gavrilović, Zdenka ; Jukić, Branka Podrška roditeljima predškolske djece u Poliklinici SUVAG kroz radionice za roditelje : radionica : prikaz projekta grupnog rada s roditeljima djece sa slušnim i govornim oštećenjima u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG // Sažetci radova / GODIŠNJA konferencija hrvatskih psihologa (12 ; 2004. ; Opatija) / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 53-53-x

Podaci o odgovornosti

Gregl, Ana ; Gavrilović, Zdenka ; Jukić, Branka

hrvatski

Podrška roditeljima predškolske djece u Poliklinici SUVAG kroz radionice za roditelje : radionica : prikaz projekta grupnog rada s roditeljima djece sa slušnim i govornim oštećenjima u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG

Ako dijete promatramo s razvojnog aspekta, onda je jasna nužnost povezanosti vrtića, odnosno, rehabilitacijske ustanove i roditelja. Povezanost ustanove u kojoj dijete boravi veći dio dana i ostvarivanje odnosa povjerenja čini roditelja, a posredno i dijete sigurnijim. Obitelji djece sa slušnim i/ili govornim oštećenjima podvrgnute su mnogobrojnim životnim teškoćama koje kod njih uzrokuju stres i dovode ih do nezadovoljstva. Svi ti problemi fokusiraju im pažnju na negativne aspekte njihove životne pozicije. Zbog toga ne mogu djelovati konstruktivno i zadovoljavati niti vlastite niti djetetove emocionalne potrebe. Intelektualne funkcije (ego funkcije), pa tako i govor ne mogu se adekvatno razvijati ako dijete nije na pravi način gratificirano od majke, a poslije treće godine i od oca. Stoga su nam ciljevi u grupnom radu s roditeljima omogućiti im da životnu situaciju sagledaju na nov način i daju joj novo značenje te aktivirati njihove resurse. Iz toga proizlazi i prihvaćanje djeteta s njegovim specifičnostima ; sagledavanje vlastitih emocionalnih problema i potreba djeteta ; izgradnja dobrog kontakta s djetetom i konačno preuzimanje odgovornosti za svoj i djetetov život. Na taj način podižemo razinu kompetencije i osjećaj zadovoljstva roditelja što stvara povoljnu pozadinu za rehabilitaciju djece. Roditelji su tada i bolji suradnici u rehabilitaciji, imaju više strpljenja za djetetove poteškoće i spremniji su se davati svojoj djeci. U grupnom radioničkom radu s roditeljima koristili smo se između ostalog metodom sistemske psihoterapije "Change - Promjena" koja kao i verbotonalna metoda akademika prof. dr. Petra Guberine aktivira resurse, a sve s ciljem rehabilitacije. Ova će radionica biti prikaz načina i metoda rada te ostvarenih ciljeva i rezultata u našem vrlo intenzivnom radu s roditeljima.

-

nije evidentirano

engleski

-

nije evidentirano

-

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-53-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažetci radova / GODIŠNJA konferencija hrvatskih psihologa (12 ; 2004. ; Opatija)

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

Godišnja konferencija hrvatskih psohologa (12 ; 2004 ; Opatija)

ostalo

10.11.2004-13.11.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija