Primjena procesnog modela u optimiranju organizacije (CROSBI ID 506214)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mileković, Rudolf
hrvatski
Primjena procesnog modela u optimiranju organizacije
Norme niza ISO900x:2000 utvrdile su procesni model organizacije u kojem procese vode i u njima sudjeluju ljudski resursi koristeći resurse znanja, opremu, radni prostor, infrastrukturu i financije. Organizacija kroz procese komunicira s kupcima i drugim zainteresiranim stranama, realizira proizvode, ostvaruju ciljeve, uči i trajno se poboljšava. Stvarne organizacije često se svojom strukturom bitno razlikuju od danog modela u normi. U članku je uz pomoć procesnog modela prikazana jedna uobičajena složena struktura organizacije koju čine nekoliko proizvodno – prodajnih sektora, zajedničke službe i uprava. Kroz analizu odnosa sastavnih dijelova organizacije i cjeline, te odnosa organizacije i zainteresiranih strana razmotrene su prednosti i nedostaci takve strukture. Razmotrena su neka poboljšanja navedene strukture koja mogu pomoći u približavanju optimalnoj organizaciji kao što su ukidanje « ; ; slabijih» ; ; sektora, spajanje srodnih sektora, stvaranje i čak osamostaljivanje organizacija « ; ; kćeri» ; ; , te na kraju sažimanje i pojednostavljenje strukture organizacije i njezino potpuno usmjeravanje na zadovoljstvo kupaca i ostvarenje strateških ciljeva.
organizacija; procesni pristup; procesni model; proces
nije evidentirano
engleski
Application of the Process Model for Optimisation of Organisation Structure
nije evidentirano
organisation; process approach; process model; process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
8-8-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta i konkurentnost
Bačun, Dubravka
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)
Podaci o skupu
5. Hrvatska konferencija o kvaliteti,
predavanje
17.05.2004-19.05.2004
Šibenik, Hrvatska