Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika (CROSBI ID 113343)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Radeka, Igor ; Sorić, Izabela
hrvatski
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
U radu se analiziraju rezultati empirijskog istraživanja permanentnog usavršavanja nastavnika osnovnih i srednjih škola Zadarske županije. Istraživanje se temelji na stajalištima 462 reprezentativno odabranih nastavnika prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom. Utvrđeno je da je ponuda permanentnog usavršavanja na sadržajnom planu usklađena s potrebama nastavnika. Nasuprot tome, otkriven je veliki raskorak između potreba i stvarnog stanja u pogledu nositelja i organizacije, oblika i metoda rada, te intenziteta vrednovanja i ukupnih učinaka ovog vrlo važnog segmenta obrazovanja nastavnika. Rezultati ovog istraživanja upućuju na smjer koji bi trebalo slijediti ukoliko želimo stvarno poboljšati kvalitetu permanentnog usavršavanja nastavnika, bez čega nema sustavnog inoviranja školstva.
nastavnik; permanentno usavršavanje; kvaliteta
nije evidentirano
engleski
The quality of permanent teacher training
nije evidentirano
teacher; permanent training; quality
nije evidentirano