Ništa kontra gramatike (CROSBI ID 113278)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Andraka, Marija ; Bogdanić, Spomenka
hrvatski
Ništa kontra gramatike
U članku se govori o predrasudama prisutnim u učenju gramatike u okviru nastave engleskog kao stranog jezika, o različitom pristupu gramatici kod učenja stranog jezika te se pokušava pronaći rješenje kako razbiti predrasude i motivirati učenike da shvate gramatiku kao važan i koristan sastavni dio jezika. Posebna se pažnja posvećuje učenju engleskog jezika u ranijoj školskoj dobi i korištenju onih pristupa koji su naklonjeni djeci i prilagođeni načinu na koji djeca razmišljaju i uče. Učenje gramatike ne smije biti ponavljanje besmislenih fraza ni memoriranje pravila koja ne jamče uspješnu komunikaciju. Članak nudi sugestije za smisleno uvježbavanje nekih gramatičkih struktura u okviru nastave stranog jezika.
gramatička kompetencija; komunikacijska kompetencija; rano učenje stranih jezika; metajezik
nije evidentirano
engleski
Challenging Grammar Myths in Teaching English as a Foreign Language
nije evidentirano
grammatical competence; communicative competence; early foreign language learning; metalanguage
nije evidentirano