Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ništa kontra gramatike (CROSBI ID 113278)

Prilog u časopisu | stručni rad

Andraka, Marija ; Bogdanić, Spomenka Ništa kontra gramatike // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 1(7); 71-77-x

Podaci o odgovornosti

Andraka, Marija ; Bogdanić, Spomenka

hrvatski

Ništa kontra gramatike

U članku se govori o predrasudama prisutnim u učenju gramatike u okviru nastave engleskog kao stranog jezika, o različitom pristupu gramatici kod učenja stranog jezika te se pokušava pronaći rješenje kako razbiti predrasude i motivirati učenike da shvate gramatiku kao važan i koristan sastavni dio jezika. Posebna se pažnja posvećuje učenju engleskog jezika u ranijoj školskoj dobi i korištenju onih pristupa koji su naklonjeni djeci i prilagođeni načinu na koji djeca razmišljaju i uče. Učenje gramatike ne smije biti ponavljanje besmislenih fraza ni memoriranje pravila koja ne jamče uspješnu komunikaciju. Članak nudi sugestije za smisleno uvježbavanje nekih gramatičkih struktura u okviru nastave stranog jezika.

gramatička kompetencija; komunikacijska kompetencija; rano učenje stranih jezika; metajezik

nije evidentirano

engleski

Challenging Grammar Myths in Teaching English as a Foreign Language

nije evidentirano

grammatical competence; communicative competence; early foreign language learning; metalanguage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1(7))

2004.

71-77-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija