Profili gledalaca TV Zagreb (CROSBI ID 113272)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Karajić, Nenad ; Rimac, Ivan
hrvatski
Profili gledalaca TV Zagreb
U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa. Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrditi razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju. Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klaster analize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskog programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.
mediji; medijske navike; multivarijatna klasifikacija; kultura
nije evidentirano
engleski
The Profiles of TV Zagreb Viewers
nije evidentirano
mass-media; media habits; multivariate classification; culture
nije evidentirano