Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Profili gledalaca TV Zagreb (CROSBI ID 113272)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Karajić, Nenad ; Rimac, Ivan Profili gledalaca TV Zagreb // Revija za sociologiju, 21 (1990), 1; 109-120-x

Podaci o odgovornosti

Karajić, Nenad ; Rimac, Ivan

hrvatski

Profili gledalaca TV Zagreb

U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa. Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrditi razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju. Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klaster analize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskog programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.

mediji; medijske navike; multivarijatna klasifikacija; kultura

nije evidentirano

engleski

The Profiles of TV Zagreb Viewers

nije evidentirano

mass-media; media habits; multivariate classification; culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (1)

1990.

109-120-x

objavljeno

0350-154X

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija