Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Udžbenik i njegova uporaba u početnoj nastavi prirodoslovlja (CROSBI ID 505842)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

De Zan, Ivan Udžbenik i njegova uporaba u početnoj nastavi prirodoslovlja // Zbornik sažetaka 8. hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopljar, Nevenka (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2003. str. 424-424-x

Podaci o odgovornosti

De Zan, Ivan

hrvatski

Udžbenik i njegova uporaba u početnoj nastavi prirodoslovlja

Udžbenik je jedan od najraširenijih izvora znanja u školi. Možemo ga najjednostavnije odrediti kao knjigu u kojoj je na poseban način prema pedagoškim, psihološkim, didaktičkim i metodičkim načelima prerađena pojedina znanost ili struka i prilagođena izobrazbi mladih. Za razliku od svake druge knjige koja je najjednostavnije, najpogodnije, najraznovrsnije i najjeftinije sredstvo prenošenja misli, udžbenik bi trebao voditi učenike do otkrivanja novih spoznaja te bi prestao biti "knjiga za učenje" i postao bi "knjiga koja uči učiti". Suvremeni udžbenik najčešće sadrži naglašenu "didaktičko-metodičku aparaturu": određenje zadaće nastavne jedinice - naslov, prethodne zadatke za učenike/učenice, sažeto tekstualno i ilustrativno objašnjenje problema zadataka nastave, naglašenje temeljne pojmove koje učenici trebaju spoznati, naputke za uporabu vježbenice, zadatke za vrednovanje učenikova postignuća, pojmovnik s kazalom, popis znanstvenopopularne literature za određeni razred i dr. Suvremeni udžbenik ima posednu zadaću u suradničkom učenju u nastavi prirodoslovlja.

udžbenik; zadaća udžbenika; suvremeni udžbenik; didaktičko-metodičko oblikovanje udžbenika

nije evidentirano

engleski

The role of the textbook in the initial teaching of natural science

nije evidentirano

the research oriented biology teaching; the stage of problem receiving and solving - the new cognitive work; the stage of exercises; thestage of application

nije evidentirano

Podaci o prilogu

424-424-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 8. hrvatskog biološkog kongresa

Besendorfer, Višnja ; Kopljar, Nevenka

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

8. Hrvatski biološki kongres

poster

27.09.2003-02.10.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija