Igra u predškolskoj ustanovi (CROSBI ID 505794)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana
hrvatski
Igra u predškolskoj ustanovi
Igra kao vodeća i determinirajuća aktivnost djetetova razvoja omugućuje oslobađanja od prezentne situacije i omogućuje nesmetano vježbanje djetetovim kapaciteta i sposobnosti u zamišljenoj situaciji. Ona predstavlja zadovoljavanje nerealiziranih tendencija pa se u njoj dijete ponaša savršenije i složenije nego u realnom životu. Ono je u igri izuzetno motivirano i angažirano, u njoj može ono što mu u realnom životu nije moguće pa igru smatramo područjem najbržeg, gotovo maksimalnog razvoja djeteta. Od odgojitelja se očekuje da djeci omogući ugodno i opušteno ozračje, poticajno fizičko okruženje i dovoljno vremena za igru. U izravnoj interakciji s djetetom potrebno je da najprije opskrbi jednostavan i inventivan model igre a zatim da se pomiče k ulozi pažljivog, zainteresiranog promatrača igre među djecom.
simbolička igra; predškolsko dijete; predškolska ustanova
nije evidentirano
engleski
Play in Kindergarten
nije evidentirano
pretend play; preeschool child; kindergarten
nije evidentirano
Podaci o prilogu
10-13.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mirisi djetinjstva
Hicela, Ivon
Split:
Podaci o skupu
Stručno-znanstveni kolokvij Mirisi djetinjstva
predavanje
25.11.2002-27.11.2002
Split, Hrvatska