Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Igra u predškolskoj ustanovi (CROSBI ID 505794)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana Igra u predškolskoj ustanovi // Mirisi djetinjstva / Hicela, Ivon (ur.). Split, 2002. str. 10-13

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Igra u predškolskoj ustanovi

Igra kao vodeća i determinirajuća aktivnost djetetova razvoja omugućuje oslobađanja od prezentne situacije i omogućuje nesmetano vježbanje djetetovim kapaciteta i sposobnosti u zamišljenoj situaciji. Ona predstavlja zadovoljavanje nerealiziranih tendencija pa se u njoj dijete ponaša savršenije i složenije nego u realnom životu. Ono je u igri izuzetno motivirano i angažirano, u njoj može ono što mu u realnom životu nije moguće pa igru smatramo područjem najbržeg, gotovo maksimalnog razvoja djeteta. Od odgojitelja se očekuje da djeci omogući ugodno i opušteno ozračje, poticajno fizičko okruženje i dovoljno vremena za igru. U izravnoj interakciji s djetetom potrebno je da najprije opskrbi jednostavan i inventivan model igre a zatim da se pomiče k ulozi pažljivog, zainteresiranog promatrača igre među djecom.

simbolička igra; predškolsko dijete; predškolska ustanova

nije evidentirano

engleski

Play in Kindergarten

nije evidentirano

pretend play; preeschool child; kindergarten

nije evidentirano

Podaci o prilogu

10-13.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mirisi djetinjstva

Hicela, Ivon

Split:

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni kolokvij Mirisi djetinjstva

predavanje

25.11.2002-27.11.2002

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija