Odgojitelj-refleksivni praktičar i pedagoška dokumentacija (CROSBI ID 505791)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana
hrvatski
Odgojitelj-refleksivni praktičar i pedagoška dokumentacija
Praktično je područje kompleksno, unaprijed nedeterminirano, pa su svakodnevno nužni fleksibilni i inovativni pristupi i inovacije. Obrazovanje refleksivnog praktičara po Schonu je elementrni ključ rješavanja problema profesionalnog obrazovanja. Samorefleksija i refleksija bitne su za konstruiranje i kreiranje onih praktičnih situacija o kojima praktičar zajedno sa svojim kolegama promišlja, analizira i planira promjene u lokalnim u konkretnim uvjetima. Pedagoška dokumentacija u kritičkoj i demokratskoj raspravi u tome mu može i treba biti veliki oslonac. Uz uvjet da se odgojitelj angažira u transformaciji vlastite prakse i uvjeta u kojima je obavlja, primjena pedagoške dokumentacije kao videorefleksivne metodologije vodi ga do osvješćivanja, razumijevanja i evaluiranja osobnog vrijednosnog sustava, normi te filozofskih i psiholoških pretpostavki. Također mu pomaže razviti mišljenje o vlastitom mišljenju (metamišljenje) i ko-konstruirati znanja o kolaborativnom socijalnom procesu s djecom i odraslima.
refleksivni praktičkar; pedagoška dokumentacija; obrazovanje odgojitelja
nije evidentirano
engleski
Reflective Practioner and Pedagogical Documentation
nije evidentirano
Reflective Practioner; Pedagogical documentation; education of teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-24-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Čakovec 2001.
Varošanec, Lidija
Čakovec: Knjigoplastika d.o.o.
Podaci o skupu
Ogojitelj kao refleksivni praktičar
predavanje
23.04.2001-24.04.2001
Čakovec, Hrvatska